+36-30/140-20-32  e-mail: ex3smart.com

Garanciális feltételek

    

Garanciális feltételek: 

 

ˇ       Az általunk forgalmazott termékekre a törvényben előírt, illetve a gyártó által vállalt garanciaidőt vállaljuk.

ˇ       A kellékanyagok kivételével (Üvegfólia, fólia stb.) minden eszközt legkevesebb 6 hónap garanciaidővel értékesítünk, azonban számos termék garanciavállalási ideje ennek többszöröse is lehet.

ˇ       Az adott termék garanciális idejéről a termék részletes leírásánál a terméklap alján kaphat információt.

ˇ       A garancialappal ellátott termékek garanciális igényét a számla másolatával, valamint eredeti garancialappal lehet érvényesíteni. Garancialappal nem rendelkező termékekhez a számla vagy annak       másolata szolgál garanciális igazolásként.

ˇ       Garancialappal rendelkező termékek esetében és minden egyéb esetben is a mobilomhoz.hu webáruház az illetékes.

 

       Garanciális ügyintézés:

 

ˇ       Ha a meghibásodott termék rendelkezik garancialappal, úgy a garancialapon feltüntetett szakszerviz az illetékes a garanciális ügyintézés tekintetében.

ˇ       Azoknak az eszközöknek, melyek nem rendelkeznek garancialappal vagy a garancialapon nincsen szakszerviz feltüntetve, telephelyünk a garanciaérvényesítés helye.

ˇ       Ha az áruházunkban vásárolt termék garanciaidőn belül meghibásodott, kérjük haladéktalanul jelezze felénk!

ˇ       A terméket visszajuttathatja telephelyünkre személyesen, futárszolgálattal vagy postai úton. Futárszolgálat igénybevétele esetén a 3 napos garancián belüli termékek feljuttatása esetén egyszeri szállítási díjat számolunk fel, ám a csereeszköz visszaszállítása díjmentes. 3 napon túli garanciális termékek esetén a szállítási díjak költséget sajnos nem áll módunkban átvállalni, így az a vásárlót terheli.

ˇ       Amennyiben futárral szeretné visszajuttatni a meghibásodott terméket, úgy e-mailben kapcsolat@mobilomhoz.hu vagy telefonon tudja jelezni a szállítási adatainak, valamint napközben elérhető telefonszámának megadásával.

ˇ       Garanciában leadott termékeket lehetőség szerint eredeti csomagolásban, gyári tartozékaival együtt kell visszajuttatni az esetleges csereigény érvényesítéséhez.

ˇ       Postai szállítás, illetve futárszállítás esetén fontos, hogy a szükséges papírokon kívül hibaleírás valamint napközbeni telefonos elérhetőség is mellékelve legyen a meghibásodott termékhez.

ˇ       Kérjük a postán vagy futárszolgálattal visszajuttatott termékek megfelelő csomagolását, mivel a szállítás során keletkezett károkért nem áll módunkban felelősséget vállalni.

ˇ       Szervizelés előtt saját érdekében fontos adatairól készítsen biztonsági mentést, az esetleges adatvesztésért felelősséget nem vállalunk.

ˇ       Minden garanciában leadott terméket átveszünk. A leadott termékeket szakszerviz vizsgálja be, azok javíthatóságát vagy cserejogosultságát a szerviz állapítja meg.

ˇ       A szerviz jogosult megállapítani a garanciát befolyásoló tényezőket az átvételt követően is, ide értve az esetleges fizikai sérüléseket is.

ˇ       A termék gyári szám/vonalkód sérülése vagy elvesztése, valamint a termék fizikai sérülése garanciavesztést von maga után.

ˇ       A nem rendeltetésszerű használatból eredő károk és az ezzel kapcsolatos garanciális költségek a kár okozóját terhelik

ˇ       A kiértesítést követő 1 héten túl át nem vett garanciális termék után tárolási díjat számítunk fel, melynek mértéke 1000Ft/termék/nap